3 תשובות
צריך לפרוץ את האייפון
שואל השאלה:
מה? למה? אצל חברה שלי זה מראה על כל המסך ויש לנו את אותו הטלפון^
מה? למה? אצל חברה שלי זה מראה על כל המסך ויש לנו את אותו הטלפון^
אולי זה משהו בהגדרות (?)
באותו הנושא: