התחברות
הרשמה
ילד שאני די אוהבת כתב סטטוס על זה שהוא בדיכאון, ואף פעם לא באמת דיברנו ואני רוצה לכתוב לו משהו שיעודד אותו מה אני יכולה לכתוב?
8 באוקטובר 2012, 22:07
דיכאון
נפש
סטטוסים
Facebook
בני נוער
פייסבוק
תשובה אחת
תשאלי אותו, היי, מה קורה? ואם הוא יענה שהוא בסדר תגידי לו- אז למה כתבת שלא? וככה הוא יפתח וזה... ;)
פרח:)
ת
תנשמו
באותו הנושא:
סוףסוף יזמתי ואמרתי לקראש שאני אוהבת אותו, הוא אמר שהוא טוב מידי בשבילי וצחק עלי אני בדיכאון ולא מפסיקה לבכות, מהלעשות?
אנשים שאני מכירה אומרים לי שאני לא בדיכאון אלא סתם עצובה.
אני בדיכאון במקום הכי פחות טוב שאני יכולה להיות בו בדיכאון...
סטטוסים על דיכאון או בגידה - מי שהוא יכול לתת לי משפט שקשור דיכאון או בגידה!
איך מזהים אדם שהוא בדיכאון?
הגיוני שאני אוהב דיכאון?
תנו סטטוסים שרומזים שאני אוהבת אותו.. תודה לעונים!
איך בן אדם מתנהג כשהוא בדיכאון?
אני רוצה להחליף סטטוס למשהו שקשור באהבה, לא משהו דיכאוני ושיהיה באנגלית, למישהו יש משפטים יפים?
אפשר סטטוס דיכאוני (קשור לאהבה) כאילו אני בריב עם מישהו שאני אוהבת. תודה
סטטוס על עצבות - היי, מישהו יכול להביא לי סטטוס כזה שמראה שאני עצובה? או סטטוס שמראה שמי שאני אוהבת פגע בי כדי שיבין?