8 תשובות
אני גם תמיד חי בפחד.
זה פשוט התיאור שלי
לא, כי אני תמיד על קריאייטיב xxdddd
אנונימי
זה מהיוצר של "רצחתי את התרנגול" נכון?
שואל השאלה:
^אכן
אני בוכה ועושה במכנסיים כשהוא קרוב אליי ויש את הצסס
אני תמיד חיה בפחד ואין לי מסתור, והוא מתפוצץ לו, כן הוא מתפוצץ לו, וזה לא פייר.