3 תשובות
שואל השאלה:
^
f
בדרך כלל כשמישהו אומר לי את זה אני עונה עם "קיי" ועושה את בקשתם, בלי טון מעוצבן או על סף בכי, פשוט עם הטון הרגיל שלי, אבל מבפנים בא לי לשבור את הגולגולת שלהם
דוגמה מעניינת.
וזו תשובה טיפשית, זה כמו לומר " כי ככה" כששואלים "למה?"
כן, מעצבן
אבל לא לכל דבר יש היגיון בחיים אז לפעמים פשוט עושים בלי להתווכח
לכי שתגיעי לצבא;)