11 תשובות
חצי חצי, כי למה לא?
כמובן הגבר
אנונימי
גבר
אף אחד, לברוח מהמסעדה
כל אחד אמור לשלם על מה שהוא הזמין. ובוודאי שזה מעלה אם בת מציעה לשלם, אבל אני הייתי מתעקש שכל אחד ישלם על מה שהוא הזמין כי לדעתי זה הכי הוגן
חצי חצי לדעתי.
^צודק או שחצי חצי
האנשים בשולחן שמולכם
ברור שהגבר מה יש לכם
מה שכן הבת צריכה לעשות יעני היא באה לשלם