8 תשובות
חצי חצי
לדעתי גבר שלימדו אותו כראוי אמור לשלם
ואישב שלימדו אותה כראוי צריכה להציע חצי חצי
ואישב שלימדו אותה כראוי צריכה להציע חצי חצי
אנונימי
לפי דעתי חצי חצי
אני לא מרגישה בנוח שמשלמים עליי, וגם אם אין לבן אדם שיוצא איתי כסף אני לא יכולה לצפות ממנו שישלם
אני לא מרגישה בנוח שמשלמים עליי, וגם אם אין לבן אדם שיוצא איתי כסף אני לא יכולה לצפות ממנו שישלם
בדיוק^^^
שכל אחד ישלם על מה שהוא הזמין
שכל אחד ישלם על מה שהוא הזמין
חצי חצי חד וחלק
חצי חצי?
או שאם הוא גבר שהוא ישלם.
או שאם הוא גבר שהוא ישלם.
חצי חצי.
כל אחד על שלו
כל אחד על שלו
אין באמת תשובה אוניברסלית, זה יכול להשתנות.
אולי מישהי יכולה להרגיש לא בנוח שמשלמים עליה, אולי מישהו ירגיש שהוא קמצן אם הוא לא משלם, אולי הזוג יעדיפו חצי חצי או כל אחד על מה שקנה או אפילו שכל אחד ישלם על השני או שמי שיש לו משכורת גבוהה יותר או שזה משתנה בכל פעם ויש גם אנשים שיעדיפו לעשות דייט בבית או בפארק ולהכין בעצמם את האוכל.
כי אין באמת חוקים אוניברסליים לאיך לעשות מערכת יחסים ואיך היא צריכה להיות.
פעם זה היה הגבר כי גם היה מקובל שהגבר הוא זה שעובד והאישה נשארת בבית, יש כאלה שזה רלוונטי להם גם היום או שזה הפוך בשבילם, יש כאלה שזה סתם מסתדר לשניהם ככה והם נוחים עם זה ויש כאלה שלא.
זה אפילו בלי לדבר על זה שזה לא עובד למערכת יחסים שהיא לא גבר ואישה...
יש כאלה שבשבילם חצי חצי לא עובד, שהם מרגישים שלשלם על המנה של בן הזוג זו מחווה רומנטית וזה לגמרי בסדר - פשוט תדברו על זה, אף תשובה בסטיפס לא תדע איך לנהל את מערכת היחסים שלכם יותר משניכם.
אולי מישהי יכולה להרגיש לא בנוח שמשלמים עליה, אולי מישהו ירגיש שהוא קמצן אם הוא לא משלם, אולי הזוג יעדיפו חצי חצי או כל אחד על מה שקנה או אפילו שכל אחד ישלם על השני או שמי שיש לו משכורת גבוהה יותר או שזה משתנה בכל פעם ויש גם אנשים שיעדיפו לעשות דייט בבית או בפארק ולהכין בעצמם את האוכל.
כי אין באמת חוקים אוניברסליים לאיך לעשות מערכת יחסים ואיך היא צריכה להיות.
פעם זה היה הגבר כי גם היה מקובל שהגבר הוא זה שעובד והאישה נשארת בבית, יש כאלה שזה רלוונטי להם גם היום או שזה הפוך בשבילם, יש כאלה שזה סתם מסתדר לשניהם ככה והם נוחים עם זה ויש כאלה שלא.
זה אפילו בלי לדבר על זה שזה לא עובד למערכת יחסים שהיא לא גבר ואישה...
יש כאלה שבשבילם חצי חצי לא עובד, שהם מרגישים שלשלם על המנה של בן הזוג זו מחווה רומנטית וזה לגמרי בסדר - פשוט תדברו על זה, אף תשובה בסטיפס לא תדע איך לנהל את מערכת היחסים שלכם יותר משניכם.