5 תשובות
לא חושבת אצלי אין
אני חושבת שזה תלוי במקום לימודים
לי לא היה
אצלי לפני הקורונה היה, בתקופת הקורונה לא עשו מתכונת לבגרות פנימית אלא רק את הבגרות,
אז זה כנראה תלוי בבית ספר שלך תשאלי את המחנכת
ברור
המתכונת בונה את המגן
את כיתה י?
עם כן בהצלחה ביא לנו היה קורונה מלא הקלות
אנונימית