9 תשובות
היי אחותי אני בטןחה שאת מושלמת. בידיוק כמו שאת. מי שיאהב אותך, זה לא בגלל איך שאת נראית. זה בגלל האופי שלך. מי האפס שלא יאהב אותך ? את מדהימה. ובדיוק כמו שאת!! תרימי לעצמךך.
שואל השאלה:
אני מכוערת, בחיים לא התחילו איתי, בחיים לא העה לי בן זוג ובחיים מישהו לא אהב אותי.
אני בת 17.
אני מכוערת, בחיים לא התחילו איתי, בחיים לא העה לי בן זוג ובחיים מישהו לא אהב אותי.
אני בת 17.
אנונימית
ואי אני ממש מיזדהה איתך וכואב לי לקרוא את זה
אנונימית
שואל השאלה:
אני בוכה כבר חצי שעה ולא נרגעת, את יכולה לצאת מהאנונימי ואולי נדבר בפרטי? את לא חייבת פשוט זה יהיה נחמד לדבר עם מישהי שמזדהה איתי.
אני בוכה כבר חצי שעה ולא נרגעת, את יכולה לצאת מהאנונימי ואולי נדבר בפרטי? את לא חייבת פשוט זה יהיה נחמד לדבר עם מישהי שמזדהה איתי.
אנונימית
תנסי להסתכל על הדברים הטובים שיש בך כי אולי עכשיו את לא מצליחה ליראות את הדברים הטובים שבך כי לעצמינו הכי קל להיסכל במראה וליראות רק את הפגמים שבנו אבל תאמיני לי שחברות שלך ומי שאוהב אותך אז לא איכפת לו איך את ניראת איכפת איכפת לו איזה בן אדם את ואני מציע לך שבתור התחלה תנסי לחזור לדבר אם חברות שלך כי הם באמת אוהבות אותך ואת חשובה להם והריחוק הזה פוגע בהם והכי הרבה הוא פוגע הכי הרבה בך!
היי את יכולה לדבר איתי :)
אל תגידי את זה. (שלא תימצאי אהבה)
אם את מדוכאת עכשיו, תסתכלי על חצי הכוס המלאה, על הדברים הטובים בך. אם לא יאהבו אותך לפי ההופעה החיצונית שלך, יאהבו בזכות האישיות, הכישרונות והתחביבים המשותפים.
בדקתי על ה"סימני מתיחה" באינטרנט, וקראתי ש-90% מהנשים סובלות מהמפגע האסתטי הזה בעקבות פעולות כאלה או אחרות.
אז במקרה שזה עוזר לך, את לא לבד.
אני מציעה לך לא להתרחק מחברותייך, אם את יכולה לסמוך עליהן. שימי את הקנאה בצד, כי אם תיפתחי בפניהן, הן יוכלו לתמוך בך ולהזריק לך ביטחון, את צריכה אותו מהסביבה הקרובה אלייך.
לכל אדם יש אינספור דברים טובים מסתתרים בו, כל מה שהוא צריך זה רק לגלות אותם. תנסי יותר דברים, ותתפתחי בתחביבים הנוכחים שלך, שיעשו אותך מאושרת. וגם ב"חסרונות" שלך את יכולה להתגאות ולא להתבייש, את תוכלי להוות דוגמא לאחוזי הנשים האחרים שמרגישות עכשיו כמוך.(רק אם תרצי)
אם את מדוכאת עכשיו, תסתכלי על חצי הכוס המלאה, על הדברים הטובים בך. אם לא יאהבו אותך לפי ההופעה החיצונית שלך, יאהבו בזכות האישיות, הכישרונות והתחביבים המשותפים.
בדקתי על ה"סימני מתיחה" באינטרנט, וקראתי ש-90% מהנשים סובלות מהמפגע האסתטי הזה בעקבות פעולות כאלה או אחרות.
אז במקרה שזה עוזר לך, את לא לבד.
אני מציעה לך לא להתרחק מחברותייך, אם את יכולה לסמוך עליהן. שימי את הקנאה בצד, כי אם תיפתחי בפניהן, הן יוכלו לתמוך בך ולהזריק לך ביטחון, את צריכה אותו מהסביבה הקרובה אלייך.
לכל אדם יש אינספור דברים טובים מסתתרים בו, כל מה שהוא צריך זה רק לגלות אותם. תנסי יותר דברים, ותתפתחי בתחביבים הנוכחים שלך, שיעשו אותך מאושרת. וגם ב"חסרונות" שלך את יכולה להתגאות ולא להתבייש, את תוכלי להוות דוגמא לאחוזי הנשים האחרים שמרגישות עכשיו כמוך.(רק אם תרצי)
היי תקשיבי לי שאת מושלמת.
רוצה לדבר איתי בפרטי? אני אולי כותבת את זה לאנשים אבל זה ככ לא מה שאני מרגישה על עצמי.
רוצה לדבר איתי בפרטי? אני אולי כותבת את זה לאנשים אבל זה ככ לא מה שאני מרגישה על עצמי.
את יכטלה לפנות בפרטי תמיד❤
באותו הנושא: