3 תשובות
אני מבינה לגמרי מה את חווה.
אני אשמח לדבר איתך בפרטי
אני אשמח לדבר איתך בפרטי
תדברי איתם, הרבה אנשים היו במצב שלך ויש סיכוי מאוד גבוה שגם הם. וגם אם לא אני חושב שהם יכולים להבין אותך.
פסיכולוג זו אפשרות טובה, את יכולה לשפוך בפניו ובעסרת הידע המקצועי שלו הוא יכול לאבחן אותך ולייעץ לך.
אני ממליץ לך גם לצאת לטייל בחוץ ולראות חברים, תמיד עוזר.
פסיכולוג זו אפשרות טובה, את יכולה לשפוך בפניו ובעסרת הידע המקצועי שלו הוא יכול לאבחן אותך ולייעץ לך.
אני ממליץ לך גם לצאת לטייל בחוץ ולראות חברים, תמיד עוזר.
כן בהחלט, יכול להיות שזה יעזור לך אז למה לא
באותו הנושא: