8 תשובות
בבקשה תאכלי
לא, את לא אכלת כלום.
לכי תעשי לך ארוחה טובה ותשתיות הרבה מים
זה לא בסדר, הגוף שלך צריך מזון ואנרגיה
לא בבקשה בבקשה אל תעשי את זה לעצמך את צריכה אכול פחמימות וחלבון וגם ירק ולא ארוחה אחת ביום לפחות שלוש ארוחות
זה לא טוב, תאכלי עכשיו.
שואל השאלה:
אימלה אוקיי מה לאכול? ההורים שלי לא בבית ואני לא ככ יודעת לבשל לעצמי ויש רק פסטה במקרר אבל באלי משהו לא משמין יותר מידי
תכיני חביתה או כריך או משהו קל בסגנון. את יכולה גם שייק אבל רק שייק וסלט ליום שלם זה לאחא מספיק
תכיני טוסט זה קל