5 תשובות
לפי דעתי תאכלי עוד.
זה נשמע לי מעט מידי.
זה נשמע לי מעט מידי.
זה מעט לדעתי
זה ממש ממש ממש מעט זה פחות מארוחת צהריים מה עובר עליך?? תאכלי הרבה יותר.
ואם את שואלת את זה כדי לשמוע שזה קצת תטפלי בעצמך כי את בהפרעת אכילה והייתי במצב שלך ששאלתי שאלות כאלה וחיכיתי שיגידו שזה קצת כדי שארגיש טוב עם עצמי
ואם את שואלת את זה כדי לשמוע שזה קצת תטפלי בעצמך כי את בהפרעת אכילה והייתי במצב שלך ששאלתי שאלות כאלה וחיכיתי שיגידו שזה קצת כדי שארגיש טוב עם עצמי
אנונימית
כלום
תשמעי אם את חושבת שתאכלי ככה קצת ותרזי וזה ישמר לאורך זמן אז את טועה. אולי תרזי זה כן אבל את לא כל החיים תאכלי ככה קצת מתישהו את תישברי ואז את פשוט תעלי הכל בחזרה ואני מדברת מניסיון שירדתי 20 קילו בחודשיים מזה שאכלתי רק 600 קלוריות ביום ולשמר את זה כל החיים ולאכול רק 600 ביום זה בילתי אפשרי ועליתי הכל בחזרה.. בפעם השנייה אכלתי יותר מ600 קל והתאמנתי ועשיתי את זה כשיגרה וירדתי שוב 20 קילו ואני שומרת על זה כבר שנתיים שלמות. הבנת? מה שאת עושה זה לא אורח חיים שתוכלי להיצמד אליו כל החיים אז פשוט תאכלי בריא בכמויות סבירות קצת ספורט את תירדי במשקל וגם תשמרי על זה לאורך זמן מאשר לרדת ולהעלות הכל.
באותו הנושא: