התחברות הרשמה

אני מתאמן כבר הרבה זמן על סלטה קדמית, אני עושה ממש טוב אבל לא מצליח לנחות ממש על הרגליים,למישהו יש טיפים(ראיתי מדריכים)?

18 במאי 2020, 15:36
אימוני כושרסלטות    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
10 קילו יד קדמית לבן אדם שמתאמן 7 חודשים זה נחשב התקדמות ממש איטית?
יש לי טרמפולינה בחצר, אפשרי ללמוד סלטה קדמית ביום? איך אלמד?
בואו נראה מי מתאמן פה הכי הרבה שעות בשבוע!
עושה 2 שכיבות שמיכה אבל אני לא מתאמן זה בסדר?
עם אני בכלל לא מתאמן ולא עושה ספורט בכלל אז אני יותר חלש מבנות שמתאמנות?
אם אני מתאמן הרבה זמן, ואני מתאמן יותר מדי לגילי יכול להיות שמזה כואב לי הגב
אני בן 13 אני עושה 100 שכיבות שמיכה כל יום תרגילים של משקולות ליד קדמית ואני רוצה להתחיל גם מתח, אני עושה 8 מתח בנות
מי שעשה פעם גז צחוק בשיניים איך זה מרגיש? שהייתי קטן עשו לי גז צחוק והרגשתי שאני עושה סלטה אחורית וקדמית
אני מתאמן כבר חודש ועליתי 4 קילו שזה בדוק שריר, זה הרבה?
מה לעשות אם ממש כואבים הרגליים אני מתאמן אם הרבה משקולות
שומעים אני מתאמן הרבה זמן ויש לי הרבה תוצאות וניהיה גוף ממש יפה זה מעלה שמישהו מתאמן?