4 תשובות
זה תלוי ממש אם את במשקל עודף או לא אבל בכללי חודשיים עד 4 חודשים
ו1200 קלוריות זה מצויין
ו1200 קלוריות זה מצויין
שואל השאלה:
אני לא בשקל עודף אבל גם לא רזה
במה זה תלוי?
אני לא בשקל עודף אבל גם לא רזה
במה זה תלוי?
אם את במשקל עודף הbmr שלך גבוהה יותר וככה את שורפת יותר קלוריות -> מרזה מהר יותר
אני חמישה חודשים בדיאטה וירדתי 9 קילו
באותו הנושא: