2 תשובות
אני לא מגלחת אבל מצטרפת לשאלה כי אני צריכה לגדל את השיער בשביל לעשות שעווה ונורא לא נעים לי כשאני הולכת עם קצר כי אני מרגיש. מאוד מודעת
תחכי שבועיים שיגדל ארוך כדי שתעשי את נשעווה אז זה יוריד מהשורש אחרכך תשקמי את העור שלך ,תעשי שעווה,קרמים ואס לאט לאט השעווה תדלל לך את השיער והקרמים יחזירו את הלחות, מקווה שעזרתי