5 תשובות
תפסיקי לגלח ותתחילי להוריד בשעווה/חוט אם זה מפריע לך
למרות שלדעתי זה מיותר להוריד שם שיער
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה כואב שעווה ויש שם הרבה שיער!!
ורואים עדיין שיער
אנונימית
יש הרבה שיער כי גילחת עשית לעצמך זיפים
ושעווה זה כאב של שנייה וזה עובר
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל עדיין רואים שיש שיער גם אחרי שעווה כי זה ליד האוזן ויש שם את השיער שגילחתי
אנונימית
תחכי שיגדל ואז תעשי שעווה
אנונימית