5 תשובות
תפסיקי לגלח ותתחילי להוריד בשעווה/חוט אם זה מפריע לך
למרות שלדעתי זה מיותר להוריד שם שיער
למרות שלדעתי זה מיותר להוריד שם שיער
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה כואב שעווה ויש שם הרבה שיער!!
ורואים עדיין שיער
אבל זה כואב שעווה ויש שם הרבה שיער!!
ורואים עדיין שיער
אנונימית
יש הרבה שיער כי גילחת עשית לעצמך זיפים
ושעווה זה כאב של שנייה וזה עובר
ושעווה זה כאב של שנייה וזה עובר
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל עדיין רואים שיש שיער גם אחרי שעווה כי זה ליד האוזן ויש שם את השיער שגילחתי
כן אבל עדיין רואים שיש שיער גם אחרי שעווה כי זה ליד האוזן ויש שם את השיער שגילחתי
אנונימית
תחכי שיגדל ואז תעשי שעווה
אנונימית