12 תשובות
אני דווקא חושבת שמשמעות החיים היא לסבול :)
אנונימית
עבור כל אחד משמעות החיים היא שונה, כן
כל אחד חי עבור מטרות מסויימות שלו.
כל אחד חי עבור מטרות מסויימות שלו.
ולה אין משמעות לחיי
חד משמעית כן. לכל אחד בעולם יש השקפה שונה ודעה שונה בנושא
לא, אבל הרבה לא גילו אותה.
אני חושב שכל בן אדם ממצה את עצמו בצורה אחרת. יש אנשים שאוהבים פשטות ושקט ובגלל זה הם לא שואפים לדברים גדולים, ויש כאלו שהם מכוונים הכי גבוה בתחומים מסוימים ומשמעות החיים בשבילם זה להגיע למטרות האלו
היא לא שונה
תכלס המשמעות היא לשרוד כמה שיותר
וכל אחד עושה את זה בדרכים אחרות
תכלס המשמעות היא לשרוד כמה שיותר
וכל אחד עושה את זה בדרכים אחרות
הדרך להגיע אל המשמעות, היא אישית,
יש משמעויות מסויימות (בעיקר בדתות) שבאות לבטא משמעות עבור כל הקיום,
אך בסופו של דבר, כל אדם בוחר על פי איזה ערכים להנהיג את חייו.
יש משמעויות מסויימות (בעיקר בדתות) שבאות לבטא משמעות עבור כל הקיום,
אך בסופו של דבר, כל אדם בוחר על פי איזה ערכים להנהיג את חייו.
אני לא חושבת שיש משמעות מובנת
זה יותר קטע שכל אחד מוצא את המשמעות שלו
זה יותר קטע שכל אחד מוצא את המשמעות שלו
דומה אך שונה המשמעות היא תכלית וקירבה לאל אבל הדרך שונה
אני חושבת שמצב אחד לגמרי כן ומצד שני לגמרי לא. כל אחד פועל על פי הערכים שלו כדי להגיע למטרות מסויימות והמטרות האלה הן אמצאי כדי להגיע למטרות אחרות, לכל אחד יש סולם מטרות שונה, אבל בסוף כולם עושים דברים כדי שבסוף הם יגיעו למטרה אחת שהיא לא אמצעי לשם מטרה אחרת, והיא העושר. כדי שזה באמת ישמע הגיוני תחשבו על זה רגע, אין באמת סיבה שבשבילה אנחנו רוצים להיות מאושרים, אנחנו פשוט רוצים את זה.
היא זהה, בזה שהיא לא קיימת אצל כולם
באותו הנושא: