3 תשובות
כן. כדאי להיכנס למעלית לבד (או אנשים מאותו בית).
אנונימית
שואל השאלה:
בגלל הקורונה
בגלל הקורונה
אנונימית
התכוונת בגלל הקורונה או בגלל המשקל
באותו הנושא: