14 תשובות
מאיפה לנו
אנונימית
הסיטואציה כנראה מצחיקה אותך, גם אני לפעמים צוחקת במצבים מביכים
כי את צוחקת
כי אולי הסיטואציה מלחיצה אותך וכדי להשתחרר את צוחקת.
לפעמים אנשים צוחקים שהם מובכים אז כנראה זה מביך אותך.
זה קטע מביך ומצחיק ויש מליון שצוחקים כמוך
כי הסיטואציה מצחיקה אותך
חח גם לי זה קורה זה פשוט מביך להיות במעלית עם מישהו ויש את השתיקה המביכה הזאת.
לכל אחד יש את הדפקה שלו
גם אני ככהה
חח גם אני! כי זה מביך
גם לי זה קורה לפעמים
כי זה מצחיק
כי אין קליטה
אנונימית
באותו הנושא: