התחברות
הרשמה
ירדתי במעלית הקטנה עם משהו ועוד ילדים זה מסוכן? (8 קומות) בצורה צפופה
3 במאי 2020, 17:51
מעלית
בניין
חוקים
תשובה אחת
לא
C
Cloud9
באותו הנושא:
ירדתי במעלית הקטנה עם אבא ועוד 4 ילדים והיה צפוף וירדנו 8 קומות, זה מסוכן?
למה תמיד כשאני במעלית עם עוד אנשים אני צוחקת ?
להתקע במעלית עם 10 אנשים חולים? או להתקע במעלית עם 10 תינוקות צורחים?
אני שונאת לרדת עם עוד אנשים במעלית מי מזדהה?
קרה לכם שהייתם סטלנים במעלית ועשיתם משהו מול המראה או פרצופים או רקדתם או משהו ואז שכן נכנס?
אם משהוא יכנס למעלית ויקפוץ קפיצה אחד המעלית תתקע ? אם כן אז מה עושים במעלית אין קליטה
אני תקוע עם אח שלי הקטן במעלית והוא ניכנס ללחץ מטורף
היי, יש לי פחד לעלות לבד במעלית, והיום אני צריכה ללכת למקום שעולים איתו במעלית ואני ממש מתביישת לבקש ממישהו שיעלה איתי מה לעשות בבקשה?
הפלצתי במעלית וזה מעלית של 50 קומות ואני צריך להגיע לגג וזה מראה שביקשו לעצור את המעלית בקומה 28 שיט! מה לעשות?
אם במקרה אני נתקע במעלית בבניין ואני נגיד נכנס להתקף פאניקה במעלית -המשך בפירוט-
מה קורה אם משהו מפליץ במעלית של 40 קומות מלאה באנשים?