7 תשובות
עדיף שלא. ימי המנוחה (rest days) נועדו כדי להרגיע את השרירים, ואם תתאמני גם באותם ימים אולי מאמץ היתר יכול לפגוע בך (בשרירים).
אפשר, אבל עדיף שלא.
גם ככה באימונים של קלואי מתאמנים כל יום, ימי החופש נועדו כדי לתת לגוף לנוח ולא להכביד עליו ובסופו של דבר לפגוע בו.
גם ככה באימונים של קלואי מתאמנים כל יום, ימי החופש נועדו כדי לתת לגוף לנוח ולא להכביד עליו ובסופו של דבר לפגוע בו.
תכלס אפשר. אבל בכוונה יש את החופש הזה. בשביל לתת לגוף לנוח ולשרירים להרגע. שלא תהרוס\י לעצמך את הגוף..
לא כדאי לך
עדיף שלא, או לעשות ספורט בקטנה נגיד אני תמיד עושה לפני האימון ריצה אז אם את רצה אז תמשיכי אם לא ואת עושה רק את האימון אז תנוחי
לא , בשביל זה יש את החופש , חופש ,לא לעשות ספורט
אפשר אבל לא חייב
אנונימית
באותו הנושא: