4 תשובות
לא, ואם יפתחו זה יהיה מזה טעות בדוק יהיה גל שני.
כן אבל זה יהיה 30% לא יפתחו הכל וגם מה שיפתח יהיה זהיר רצח וזה יהיה סיוט
גם החנויות רחוב נפתחות היום.
לא.
כנראה שבשלישי
לא, פתחו רק קמה מיתחמים כמו ביג