5 תשובות
כי זה עדיף מכלום
מי שחולה לא מפזר תחיידקים שלו וזה מונע הדבקה ואם אתה לא יודע שאתה חולה עוד יותר מונע הדבקה
נראלי שיש מסיכות שפחות מגנות ויש שיותר ואם כולם ישימו זה באמת מגן אבל תכלס היום הייתי בחוץ ואף אחד לא שם על ההנחיות האלה
זה כן עוזר פשוט זה לא טוב להיות המון פעמים אם אותה מסיכה כי זה חיידקים בגלל זה צריך להחליף מדי פעם מסכה