התחברות
הרשמה
ללכת עם מסיכה? (המשך למטה...)
אני בלהקת בית ספר ומחר אני הולכת לרחבת בית ספר לצלם טקס יום הזיכרון שישודר.
וזה עם כל הלהקה ואנחנו יותר מ10 אנשים אז חשבתי אם כדאי לי לבוא עם מסיכה ולשמור מרחק ?
לא אמרו לנו משהו לגבי אם צריך או לא אבל אמא שלי אומרת לי שכן ללכת עם מסיכה
22 באפריל 2020, 18:54
מה לעשות
קורונה
טקס
יום הזיכרון לחללי צה"ל
2 תשובות
כן לכי עם
א
אבא שך
כל פעם שיוצאים מהבית עכשיו, לא משנה לאן צריך לשים מסיכה.
אנונימית
באותו הנושא:
יש לי ידיד מלא שנים ולפני כמה ימים קבענו להיפגש ללכת למסעדה בעיר אחרת המשך למטה..
כדאי לי ללכת היום לבת מצווה? (המשך למטה)
נגיד וחברים רוצים ללכת לים ואני לא רוצה להיות בבגד ים לידם אז (המשך למטה)
איך לשכנע את ההורים שלי ללכת לשבת עם חברה המשך למטה
עברתי ליד מישו עם מסיכה בפה ואין לי מושג אים זה קשור חלילה לקורונה..המשך למטה
מה דעתכם על זה? המשך למטה המשך למטה המשך למטה!
פאדיחה ללכת עכשיו עם מסיכה וכפפות לקופת חולים?
מחר יש לחברה הכי טובה שלי יום הולדת חשבתי ללכת עליה ולהביא לה מתנה המשך למטה...
אני רוצה ללכת לבית ספר אני לא מבינה למה סגרו (המשך למטה)
אוקי אז ככה החברה הכי טובה שלי מתחננת ללכת המשך למטה
ללכת ללונה פארק בתל אביב או סופרלנד? (המשך למטה)