5 תשובות
אף פעם לא מאוחר מידי בכדי להנות.
תנסי לחפש דברים שיעשו לך טוב, אני מכיר את ההרגשה וגם אני עברתי אותה האמת.
זה דברים שחולפים אני בטוח שגם לך זה יעבור. תנסי לחפש דברים מפעם שיעשו לך טוב היום.
אם תהיי יותר ספציפית אולי אדע איך לעזור בדיוק. אשמח לפירוט נוסף.
תנסי לחפש דברים שיעשו לך טוב, אני מכיר את ההרגשה וגם אני עברתי אותה האמת.
זה דברים שחולפים אני בטוח שגם לך זה יעבור. תנסי לחפש דברים מפעם שיעשו לך טוב היום.
אם תהיי יותר ספציפית אולי אדע איך לעזור בדיוק. אשמח לפירוט נוסף.
שואל השאלה:
כל מה שאני יכולה לחשוב עליו זו חוויה אחת חד פעמית שהייתה באמת מדהימה וחוץ מהקיץ הזה כל מה שעשיתי היה בערך מה שכל העולם עושה עכשיו בהסגר
כל מה שאני יכולה לחשוב עליו זו חוויה אחת חד פעמית שהייתה באמת מדהימה וחוץ מהקיץ הזה כל מה שעשיתי היה בערך מה שכל העולם עושה עכשיו בהסגר
אנונימית
תודה שאמרת, אני אסביר לך עכשיו משהו.
החוויות ה''חד פעמיות'' האלו לא באמת חד פעמיות, זה רק מרגיש ככה ולאט לאט את תביני את זה עם הזמן.
זה לא שאת ילדה נערה ופתאום הופכת למבוגרת ישר.
זה מאוד קשה להסביר אבל החוויה הזאת של הילדות לא באמת קשורה לכיף וזה לא משהו שנעלם.
תמיד את תרגישי את הצד הזה של הילדות וזה לא יעלם לך אף פעם.
את תספיקי הכל תמיד.
החוויות ה''חד פעמיות'' האלו לא באמת חד פעמיות, זה רק מרגיש ככה ולאט לאט את תביני את זה עם הזמן.
זה לא שאת ילדה נערה ופתאום הופכת למבוגרת ישר.
זה מאוד קשה להסביר אבל החוויה הזאת של הילדות לא באמת קשורה לכיף וזה לא משהו שנעלם.
תמיד את תרגישי את הצד הזה של הילדות וזה לא יעלם לך אף פעם.
את תספיקי הכל תמיד.
שואל השאלה:
כן אבל בכל זאת יש הבדל יש דברים שאי אפשר לעשות אחרי צבא כמו למשל מחנה קיץ יותר קשה להכיר אנשים
אח שלי כל התיכון ועוד לפני היה יוצא מלא עם חברים הולך למסיבות טס לחול עם חברים הכיר שם אנשים לי לא מרשים ללכת למסיבה וגם אין לי עם מי ובתכלת היום יום שלי זה כמו ההסגר
כן אבל בכל זאת יש הבדל יש דברים שאי אפשר לעשות אחרי צבא כמו למשל מחנה קיץ יותר קשה להכיר אנשים
אח שלי כל התיכון ועוד לפני היה יוצא מלא עם חברים הולך למסיבות טס לחול עם חברים הכיר שם אנשים לי לא מרשים ללכת למסיבה וגם אין לי עם מי ובתכלת היום יום שלי זה כמו ההסגר
אנונימית
גם לי הייתה הזדמנות ללכת למחנה ועד ששיכנעתי שיסכימו לי נשארו יומיים ... ואז שאלו אם באלי למחנה בחודש הבא ולא רציתי ...
אל תדאגי את בת 17 את עוד צעירה יש עוד הרבה לפנייך
גם אני את כל ילדותי ביליתי בבית אבל יצאו לי חוויות מדהימות, כתיבת ספר, השתפרות בציור, ללמוד שפות חדשות, לקרוא ולהרחיב אופקים ... חוויות יותר משתלמות לחיים לדעתי
אל תדאגי את בת 17 את עוד צעירה יש עוד הרבה לפנייך
גם אני את כל ילדותי ביליתי בבית אבל יצאו לי חוויות מדהימות, כתיבת ספר, השתפרות בציור, ללמוד שפות חדשות, לקרוא ולהרחיב אופקים ... חוויות יותר משתלמות לחיים לדעתי
באותו הנושא: