4 תשובות
הגיוני שאת תתעצבני ואפילו תבכי אם זה משהו שחשוב לך מאוד.
להבא פשוט שימי שעון מעורר ותשתדלי להתעורר בזמן.
להבא פשוט שימי שעון מעורר ותשתדלי להתעורר בזמן.
קודם כל כן ,
דבר שני ממליצה לך ללמוד לבד
ולנסות כמה שפחות לישון בצהריים כי זה מעייף ממש את המשך היום
דבר שני ממליצה לך ללמוד לבד
ולנסות כמה שפחות לישון בצהריים כי זה מעייף ממש את המשך היום
לגיטימי לבכות על משהו שממש ממש מפריע לנו בחיים. העיקר ללמוד לא לעשות שנצים אם זה מפריע למהלך היום
שואל השאלה:
זה היה לי ככ חשוב
ולמזלי בשיעור הקודם היא נתנה לי דפי עבודה וכאלה
אבל אני ממש מאוכזבת מעצמי שאני לא יכולה לא להרדם או לא יודעת מה
ולסדר את היום שלי
כאילו אני לא מבולגנת פשוט ממש קשה לי לחיות בסדר אני אוהבת לזרום וכאלה אבל לדעת מה אני עושה בחלק מהזמן
ואני ממש מאוכזבת ועצובה מעצמי
זה היה לי ככ חשוב
ולמזלי בשיעור הקודם היא נתנה לי דפי עבודה וכאלה
אבל אני ממש מאוכזבת מעצמי שאני לא יכולה לא להרדם או לא יודעת מה
ולסדר את היום שלי
כאילו אני לא מבולגנת פשוט ממש קשה לי לחיות בסדר אני אוהבת לזרום וכאלה אבל לדעת מה אני עושה בחלק מהזמן
ואני ממש מאוכזבת ועצובה מעצמי
באותו הנושא: