פעם הקראש היה ממש בקטע שלי וירד לו ממני...מה לעשות? אני מרגישה שפיספסתי את ההזדמנות שלי...):
פעם הוא היה ממש בקטע שלי אבל יצא שהייתי די מביכה ומטרידה לידו והשיחות שלנו לא ממש זרמו כי אני נורא ביישנית ומביכה ובשבועות האחרונים די ירד לו ממני והוא גם התיישב במ"ת לפני מישהי שהיא פשוט ההגדרה של שלמות(נורא חברותית, חייכנית, יפה, חכמה, מצחיקה וכו'...) ונראה לי שהוא בסוף ידלק עליה(אם הוא עדיין לא נדלק)...אז יש אולי דרך לתקן את זה? סליחה על החפירה ותודה רבה לעוזרים...