6 תשובות
שאת חושבת עליו יותר מידי
שנאת חינם? או שאת לא מכירה אותו טוב כמו שאת חושבת?:)
יכול להיות שאת אל שונאת אותו.. אולי מסתתרת לך איזה חיבה או אהבה כלפיו.. או שסתם חלמת עליו:))
אנונימי
אולי את כן מרגישה משהו ואת מכחישה את זה
אולי מרוב אהבה את שונאת אותו? גם לי זה קרה..;)
חח כנראה שאת מאוהבת בו בהכחשה! (מכחישה לעצמך ואת אפילו לא יודעת אתזה.) התת-מודע שלך יודע שאת אוהבת אותו ושולח סימנים..
באותו הנושא: