4 תשובות
בעיקרון כשעשיתי קעקוע זה מן הסתם כאב אבל אחר כך התרגלתי, כל אחד ואיך שהוא מתמודד אחרת
קודם כל יש לי קעקוע איפה שאמרת
לא כזה כואב שם זה הקעקוע השני שלי ותאמת הצלחתי להתרגל לכאב
אם יש לך סיבולת נמוכה אני חושהת שיכאב לך אם את לא מצליחה להתמודד עם משהו כמו שעווה אז קעקוע זה בכלל יכאב
אבל פשוט תרגעי באמת תעסיקי את הראש שלך בדברים או תנסי להרדם זה מה שעשיתי
הקטע בקעקוע שזה מציק ושורף, לא כואב
זה כואב אחרי כמה שעות שעושים על אותו אזור שוב ושוב ושוב ושוב
להתרגל לכאב זה בולשיט לא מתרגלים פשוט סובלים בשקט ואז שנגמר הקעקוע המוח שלך שוכח מהרמה של הכאב

עשיתי ביד אחורית מעל המרפק וזה בקושי דגדג לי. זה הקעקוע הכי לא כואב שעשיתי. אזור מעולה.
ואגב יש לי הרבה קעקועים ושעווה באזור אינטימי יותר כואבת מקעקוע פי 10
שואל השאלה:
ומה סיבולת הכאב שלך?
אנונימית