6 תשובות
אני עשיתי הליקס לפני חמישה ימים , כשהפירסר מחורר לך את האוזן זה בכלל לא כואב !! אני עשיתי הליקס וטראגוס באותו יום זה לא כואב בכלל .. אבל שמרתי על זה ממש טוב וניקיתי ושמתי משחה אבל בכל זאת נהיה לי דלקת.. האוזן נפוחה אדומה ויוצא מוגלה וכאבים ממש חזקים באוזן.. אז לא יודעת אם כדאי.. תסתכני מקסימום תורידי .. כי זה עגיל ממש יפה
לא כזה כואב
אבל צריך לטפל בזה נכון כדי שלא יזדהם ואז זה כואב
לא בכלל לא
כן, אבל זה כאב סביל, זה גם עובר די מהר, לעומת עגילים שבהם הכאב יכול להימשך עוד הרבה (כמו אינדסטריאל לדוגמה).
חברה של אחי עשתה אמרה שזה לא הכי כואב
באותו הנושא: