3 תשובות
תשמעי מוזיקה הרבה באוזניות, תעשי הרבה מקלחות חמות,לשתות תה, להיות עם המשפחה הרבה!
היי, אם את צריכה לפרוק ולדבר על זה אני פה :)
תנסי לעודד את עצמך ולחשוב על דברים חיוביים, ואני מבטיח לך שזה יעבור
יקרה,
אני רק יכול לתאר לעצמי את כמות הסבל והכאב אותם את מרגישה. ואולי, כל מה שאת רוצה זה להצליח לעצום עיניים ולישון כי בחלומות הקשיים נהיים פחות גדולים, והמלחמות עם האוכל לא קיימות.

אבל המצב כבר כל כך קשה שכשאת עוצמת עיניים, אולי החושך רק מתגבר והבדידות עוטפת ולא מאפשרת לישון...

יקרה, האם שיתפת מישהו בקשיים איתם את מתמודדת? אולי אדם קרוב כמו ההורים או חברה טוב... לפעמים שיתוף אדם קרוב יכול לעזור להקל על המעמסה הנפשית...

לפעמים דווקא רוצים לדבר עם אדם שלא מכירים ולא מכיר אותנו. מישהו שרואה אותנו כפי שאנחנו מציגים את עצמו. ללא דעות קדומות.

אני רוצה להזמין אותך לאתר שבו אני מתנדב, אתר סה"ר (סיוע והקשבה ברשת). יש לנו צ'אט אישי ואנונימי לחלוטין בו תוכלי לשתף את אחד המתנדבים במה שתבחרי. אנחנו נמצאים כאן בשבילך ועבורך.

שעות הפעילות של הצ'אט הן:
א-ה: 10:00-00:00
שישי: 8:00-13:00
מוצ"ש: 21:00-00:00
באתר: https://sahar.org.il/help

כאן בשבילך,
מתנדב סה"ר