8 תשובות
אז אל תשני
גם לי אין
אני שונא לישון גם ככה p:
גם אני
גם לי אין. והנאמנים כבר לא ממלאים את תפקידם, מעטים נותרו.
i.
לא צריך כוח בשביל לישון
יופי עוד קצת ותירדם
מתה^^
אין כוח לישון^^
תמיד יש כוח לישון, ושיתפוצצו אלה שאומרים שאין.
**נאמנים פליז לא למחוק**