3 תשובות
אני לא מאמינה באלוהים וחןשבץ שלשמור כשרות זה מטופש, אבל אני חושבת שעשית מעשה לא יפה בכלל ופשוט אל תעשי את זה שוב, אנשים צריכים לבחור לא להאמין לא שיכפו את זה עליהם
הכל טוב, קרתה טעות ואת תשכחי מזה עם הזמן, עכשיו אני ממש ממליצה לך לספר לה כי כנות זה הכי טוב למקרים כאלה
שמעי, לא מת העולם אל תרגישי רע.
אמרת שהיא לא שומרת תמיד, עשית מעשה לא טוב ואל תעשי אותו יותר בחיים, זה החיים ואמונה של אדם אחר ואין לך זכות להתערב שם.