12 תשובות
לא, מה ההקשר?
למה לי?אני גם לא אוכלת כשר
אנונימית
לא, זה לא שהם אפילו יהודים...
למה להם לשמור כשרות?
למה להם לשמור כשרות?
לא
למה משעמם לי??
ממש לא
ממש לא
לא, זה לא קשור אליי
לא הם גוים מותר להם
אם הם גויים לא ממש אכפת לי מה הם אוכלים....
לא, אם הם גויים אז זכותם
אם הם גויים - אז שיאכלו מה שהם רוצים (אלא אם כן זה אבר מן החי).
אני מתעב את מי שאוכל לא כשר, בגלל שזה אסור לאותו אחד לעשות את זה. הגויים לא מצווים על הכשרות. אז אן לי סיבה לתעב אותם בגלל שהם אוכלים לא כשר.
אני מתעב את מי שאוכל לא כשר, בגלל שזה אסור לאותו אחד לעשות את זה. הגויים לא מצווים על הכשרות. אז אן לי סיבה לתעב אותם בגלל שהם אוכלים לא כשר.
באותו הנושא: