12 תשובות
חושבת שתחכי לתיכון, יכולה להגיד שאצלי צברתי ממש ביטחון בתקופה הזו והכרתי מלא אנשים שהפכו חלקם לחבורה שלי וחלקם לחברים קרובים
וואו לעבור לתיכון איזה שינוי (אני ציני)
את הולכת להיות עם ילדים חדשים בכיתה, לכי תדעי אולי תצליחי להתחבר אליהם
אצלי לא היה שינוי גדול בין כיתה ט לכיתה י אבל אם אצלך יש זו הזדמנות להכיר אנשים חדשים.
התיכון ממש שונה מהחטיבה גם אם זה לא נראה לך אבל זה תקופה שממש מתבגרים בה גם אני חשבתי כמוך ופחדתי אבל
הכל בסדר
לא זה לא^
לי זה כן היה שינוי גדול זה שלך לא היה כל כך זה לא סיבה לתת לי מינוס
שואל השאלה:
לא בגלל זה,אתה לא יודע מה אני עוברת,לא צריך להיות ציני..זה אומנם אותה שכבה אבל עוד הכיתה של השנה נתנה לי ביטחון,שנה הבאה אני כנראה אהיה בכיתה עם בנים ערסים ובנות שאני לא מתחברת אליהם
מבינה אותך בכל זאת אם תרצי לדבר ו שתרצי שאני אסביר לך את החוויה שלי אז בכיף
שואל השאלה:
רגע מה?לא נתתי לך מינוס
שואל השאלה:
חשבתי שאת מישהו אחר
כן אני יודעת שלא את נתת דיברתי לזה שמעליי