3 תשובות
תלכי על מי שאת הכי אוהבת לבלות איתן. תזכרי גם שבתיכון יש מגמות והכיתות מתערבבות, אז תוכלי להיפגש עם האחרות.
שואל השאלה:
לא אין סיכוי שנפגש במגמות. אני הלכתי לכיוון המדעי והן לאומנות
לא אין סיכוי שנפגש במגמות. אני הלכתי לכיוון המדעי והן לאומנות
אנונימית
גם אצלי בתיכון זה היה ככה וכל החברות השתנו מי שבאמת רצו נשארו חברות בשתי כיתוב נפרדות, זה טוב להיתחדש ולהיפתח קצת
אנונימית
באותו הנושא: