5 תשובות
אם זה ממש מוגזם-
אז תלכי לרופא וכנראה שתקבלי מרשם לראקוטן
אז תלכי לרופא וכנראה שתקבלי מרשם לראקוטן
מה שעזר לי זה
לשתות הרבה מים
לשטוף פנים בוקר וערב
בבוקר אפשר לשטוף פנים עם סבון של דוקטור פישר
להחליף ציפה לכרית כל יומיים
להתקלח בתדירות גבוהה כי בשיער יש גם חיידקים ואם השיער נוגע בפנים זה יכול לגרום לאקנה וגם עדיף להיות נקי
ומאוד עזר לי קרם פנים של לוריאל שיש בו ויטמין e , ממש שינה לי את הפנים
וקניתי היום שמן של גייסון של ויטמין e ושמתי עכשיו .
אני אראה איך זה ישפיע בזמן הקרוב כי הקרם נורא עזר לי
לשתות הרבה מים
לשטוף פנים בוקר וערב
בבוקר אפשר לשטוף פנים עם סבון של דוקטור פישר
להחליף ציפה לכרית כל יומיים
להתקלח בתדירות גבוהה כי בשיער יש גם חיידקים ואם השיער נוגע בפנים זה יכול לגרום לאקנה וגם עדיף להיות נקי
ומאוד עזר לי קרם פנים של לוריאל שיש בו ויטמין e , ממש שינה לי את הפנים
וקניתי היום שמן של גייסון של ויטמין e ושמתי עכשיו .
אני אראה איך זה ישפיע בזמן הקרוב כי הקרם נורא עזר לי
אנונימית
שואל השאלה:
^^אבל עכשיו אי אפשר, הלכתי לרופאת עור והיא נתנה לי משחה לא עוזרת, התורים שלה ממש ארוכים בערך שלושה חודשים, והתור שאמור להיות עוד כמה ימים, כנראה יתבטל. אני ממש מדוכאת!
^^אבל עכשיו אי אפשר, הלכתי לרופאת עור והיא נתנה לי משחה לא עוזרת, התורים שלה ממש ארוכים בערך שלושה חודשים, והתור שאמור להיות עוד כמה ימים, כנראה יתבטל. אני ממש מדוכאת!
^
אה ועוד משהו- הסבונים של סימפל לפנים מעולים!
הם מייבשים את הפצעים אני ממליצה על הסבון פנים והפילינג שלהם.
אה ועוד משהו- הסבונים של סימפל לפנים מעולים!
הם מייבשים את הפצעים אני ממליצה על הסבון פנים והפילינג שלהם.
גם לי יש אקנה ואני משתמשת באקניל בוקר וערב (זה סבון שאפשר להשיג בבית מרקחת או סופר פארם) וזה די עוזר זה ממש מייבש אותם