4 תשובות
להתקרב אליהם ולדבר יותר, אין מה לעשות בתקופה הזאת
אנונימית
פשוט לנסות ממש לשמור על קשר
כאילו לשלוח הודעות להתקשר לשתף חברים טובים שלך אין דרך אחרת כלכך לשמור עוד
כאילו לשלוח הודעות להתקשר לשתף חברים טובים שלך אין דרך אחרת כלכך לשמור עוד
ובכללי אם יש כמה ספציפים שאת מרגישה שמתרחקים ממך ולא מנסים לשמור על הקשר והם חשובים לך תנסי לדבר איתם להגיד שהקשר לך לפחות חשוב ושאת לא רוצה שזה יקרה
זה קרה לי אם חברה וזה מה שעשיתי דיברתי איתה והיא הבינה ומסתבר שזה לא היה בכוונה פשוט היא התעסקה בדברים אחרים
זה קרה לי אם חברה וזה מה שעשיתי דיברתי איתה והיא הבינה ומסתבר שזה לא היה בכוונה פשוט היא התעסקה בדברים אחרים
i feel u girl
באותו הנושא: