8 תשובות
תגזרי לפני קצת שלא יהיה ממש מוגזם
שואל השאלה:
ואם אני שמה דאורדורנט זה יפריע לטיפול?
סליחה על החפירה אני מתביישת בגוף שלי
ואם אני שמה דאורדורנט זה יפריע לטיפול?
סליחה על החפירה אני מתביישת בגוף שלי
אנונימית
עדיף שתגזרי אולי טיפה אבל אני לא חושבת שזה ממש משהה, כאילו, זו העבודה שלה, זה כמו שתגידי שזה מביך ללכת לרופא נשים או עור... הם ראו מלא מקרים יותר קריטיים
אני חושבת שלא כדאי שתשימי דאודורנט אבל את יכולה לשאול אותה לפני
אסור לשים דאודורנט כשעושים לייזר זה קודם.
כאילו אם את עושה בבית שחי אסור לשים כלום.
כשעושים לייזר באים מגולחים מהבית
אם יש איזור שאת לא מצליחה לגלח אז היא תוריד לך
אבל בעיקרון את צריכה כבר להיות מגולחת כי כשמגלחים על המקום זה עושה צריבה בעת הלייזר ויעשה לך גם אדמומיות.
כאילו אם את עושה בבית שחי אסור לשים כלום.
כשעושים לייזר באים מגולחים מהבית
אם יש איזור שאת לא מצליחה לגלח אז היא תוריד לך
אבל בעיקרון את צריכה כבר להיות מגולחת כי כשמגלחים על המקום זה עושה צריבה בעת הלייזר ויעשה לך גם אדמומיות.
שואל השאלה:
אז ממש לגלח הכל לפני? גם אם אני עושה בכוס?
אז ממש לגלח הכל לפני? גם אם אני עושה בכוס?
אנונימית
ברור.
ככה לייזר עובד.
אם תבואי עם שיער היא תוריד לך במקום ואז האזור יהיה רגיש כי היא גילחה לך בלי מים או סבון על יבש וזה יכאב קצת יותר ככה.
ככה לייזר עובד.
אם תבואי עם שיער היא תוריד לך במקום ואז האזור יהיה רגיש כי היא גילחה לך בלי מים או סבון על יבש וזה יכאב קצת יותר ככה.
שואל השאלה:
אתן מצילות אותי תודה❤
אתן מצילות אותי תודה❤
אנונימית
באותו הנושא: