5 תשובות
אני אישית עושה בבוקר כי יש לי יותר אנרגיה וכוח ואז בערב הליכה
בבוקר חד משמעית!
למה?
1.כי את תעשי ביצועיים טובים יותר על הבוקר מאשר בערב
2.אימון הוא מעורר... לא עושים אימון בערב כי אחרי זה קשה להירדם ושינה היא חשובה למתאמנים...
למה?
1.כי את תעשי ביצועיים טובים יותר על הבוקר מאשר בערב
2.אימון הוא מעורר... לא עושים אימון בערב כי אחרי זה קשה להירדם ושינה היא חשובה למתאמנים...
בבוקר
אם תעשי בלילה לפני שינה זה יקשה עלייך להרדם
אם תעשי בלילה לפני שינה זה יקשה עלייך להרדם
בבוקר , אם יש כוח
שניהם זה בסדר גמור, מה שיותר נוח לך.
באותו הנושא: