2 תשובות
לעזוב את הטלפון ואל הטלוויזיה וכל זה
אני פשוט נרדמת הכי טוב בחושך
אני פשוט נרדמת הכי טוב בחושך
תעזבי את הטלפון, תיכנסי למיטה תתכסי שימי מזגן שימי טלוויזיה על ניקולודיאון או משהו כזה או תכבי, ופשוט תסתובבי ותעצמי עיניים.
באותו הנושא: