22 תשובות
שואל השאלה:
נו מה הקטע בבקשה תשובות רציניות
אנונימית
למה לא לאכול?
לדכא תיאבון לא פותר כלום ויכול להיות מסוכן
כדי להרזות צריך לאכול את הכמות הנכונה ואת הדברים הנכונים לא לא לאכול בכלל ואני מקווה שאת לא הולכת להרעיב את עצמך כי את רק תפגעי בעצמך
בהצלחה❤
שואל השאלה:
כיי אני רוצה להרזןת
אנונימית
לדחוף אצבע לגרון ולהקיא.
זה לא בריא לגוף אבל, אני עשיתי את זה פעם והגעתי לבית חולים.
אם אין בזה צורך באמת אל תעשי את זה, מסכן את החיים שלך.
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית אני עושה את זה כבר אבל איכשהו אני שוב מוצאת את עצמי דוחפת אוכל
אנונימית
היי אולי זה בגלל השעה אבל אני ממש רוצה לעזור לך
אני מתחילת הבידוד חוקרת על איך להרזות מהר ומה לאכול
אני יכול לעזור לך אם את רוצה אבל בבקשה אל תרעיבי את עצמך
שואל השאלה:
אני יכולה לשלוח לך הודעה בפרטי ?
אנונימית
יש לי דרך לעזור בלהרזות. זה לא בהכרח לדכא את התאבון.
יש לי ניסיון בהרזיה, ובחיטוב.
מוזמנת לפנות אליי לפרטי ואנסה לעזור.
שואל השאלה:
תודה ❤
אנונימית
אני ממש לא מבינה איך לתפעל את הדבר הזה פתחתי במקרה עכשיו אבל אם אני אצליח להגיע לשם את יותר ממוזמנת
אין בעד מה, תישלחי הודעה והענה לך.^^
תעני בפרטי(:
יואו כתבתי לך הודעה בפרטי ממש ממש ארוכה על מה שאני יודעת ואז הוא ביקש איזה פרח אני באמת לא יודעת אני מקווה שזה נשלח
שואל השאלה:
זה לא נשלח איזה באסה זה כי חסר לך פרחים בגלל שאת חדשה נתתי לך פרח אבל אני לא מצליחה לתת יותר
אנונימית
אני אכתוב פה פשוט אולי זה יעזור לעוד אנשים
שואל השאלה:
כן תודה ❤
אנונימית
רשמתי לך תפריט בפרטי ממה שאני היתיעצתי עם דיאטנית, מקווה שצלחתי לעזור!❤
שואל השאלה:
כןן עזרת תודה אני אנסה את זה ❤
אנונימית
אז ככה, אני מקווה שהכתיבה שלי לא נשמעת מתנשאת כי אני מנסה לכתוב כמה שיותר ברור ואני כנראה לא יודעת יותר ממכם
קראתי מלא על איך להרזות ומה עושים, היה מלא מלא פתרונות אבל לא אחד שהיה לי כוח אליו ואני לא יודעת מה איתכם אני ילדה בת 14 ודיאטה דיי מסוכן בגילאים האלה. אבל מצאתי ערוך מקסים ביוטיוב שקוראים לו להתעורר רזה או משהו כזה אני באמת לא זוכרת בדיוק כבר שתיים בלילה, אבל הוא אמר שהוא תמיד היה במשקל עודף ותמיד נכנע לאכול מתוק וגם אני כזאת, אבל כשהוא התחיל להסתכל על המרכיבים של הדברים שהוא אוכל הכל השתנה והוא הוריד במשקל מהר מאוד וגם אני האמת הורדתי כבר שלוש קילו והייתי תקועה על המשקל שלי הרבה זמן לפני שהתחלתי. בקיצור, צריך להסתכל מאחורה ולראות אם יש מלא e ודברים לא טבעיים כמו בלחם, פסטה וכזה. וכשאתם רוצים לאכול נגיד לחם אז תסתכלו על האריזה מאחורה ותבחרו לים שהרוב מכיל קמח מלא וכמה שפחות e ובכלל דברים טבעיים כמו להכין עוגיות שוקולד צ'יפס עם קוואקר במקום קמח לבן וכזה וככה את אוכלת מה שבא לך ומרזה וכמובן שכדאי ספורט אבל למי יש כוח סורי מקווה שעזרתי❤
שואל השאלה:
תודה וזה לא מתנשא❤
אנונימית
להתעסק בדברים כדי לא לאכול משעמום, לשתות הרבה מים כדי לא לבלבל בין צמא לרעב.
אם עשית את זה ואת בכל זאת רעבה, כנראה שזה רעב אמיתי- תקשיבי לגוף שלך ותאכלי משהו.