4 תשובות
זה לא השיטה להרזות.. המטרה היא לא להיות רעבה, אלא למלא את הרעב בדברים בריאים. לדוגמה אם תאכלי עכשיו מלפפון זה ישביע אותך, וזה לא משמין
שואל השאלה:
אבל אני רעבה גם אחרי ארוחה ואני אוכלת בריא והכל אבל מלא כי אני פשוט לא שובעת
אבל אני רעבה גם אחרי ארוחה ואני אוכלת בריא והכל אבל מלא כי אני פשוט לא שובעת
אנונימית
אז תאכלי חמישה מלפפונים. זה עדיין יותר בריא מלהרעיב את עצמך. ואני מבטיחה שעם הזמן את תתרגלי לזה ותחושת הרעב לא תציק לך כל הזמן
אולי את אוכלת דברים בריאים ולא משביעים,רוב הפירות למשל בריאים אב לא משביעים בגלל שייש בהם המון סוכר
באותו הנושא: