5 תשובות
אני חושבת שתצאי יותר עם חברים , בכללי יש גם כדורים לדיכוי תיאבון אבל את ממש לא צריכה את זה , כל אחת יפה בדרך שלה.
את במחזור?
שואל השאלה:
לא אני לא במחזור
לא אני לא במחזור
אנונימית
אז תמצאי משהו לעשות
ככה תשכחי מזה
ככה תשכחי מזה
זה בגלל שאת לא עושה כלום
באותו הנושא: