6 תשובות
קצת
זה די עצוב
זה תלוי, אם יש לך עם מי לדבר בחיים האמתיים אז לא משנה הוואטסאפ
אני איתך בזה, טיפה משפחה, כמה חברים (חברים חלשים כאלו) עוד כמה טיפה יותר חזקים, ובנאדם אחד מדהים שאני לא מפסיק לדבר איתו. :)
קצת.. תנסה להיכנס לקבוצות של הרבה אנשים כמו כיתות ארציות נגיד יוד ארצי וכאלו, תתחבר שם לאנשים ומי יודע לאן זה יוביל.
באותו הנושא: