3 תשובות
תחפרי לו
ואם יש לכם קבוצות משותפות בווטצאפ אז תנהלי שיחה ואז שהוא מתחבר תגרמי לזה שישתתף בשיחה וככה תדברו
אה אופס חשבתי שרצית שתדברו גם בווטצאפ אבל כתבת שאת מדברת איתו הרבה אז לא משנה
ואם יש לכם קבוצות משותפות בווטצאפ אז תנהלי שיחה ואז שהוא מתחבר תגרמי לזה שישתתף בשיחה וככה תדברו
אה אופס חשבתי שרצית שתדברו גם בווטצאפ אבל כתבת שאת מדברת איתו הרבה אז לא משנה
שואל השאלה:
לא נעים לחפור ..
לא נעים לחפור ..
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לא נעים לי עם חיבוק כי מה הוא יחשוב עלי...
אבל לא נעים לי עם חיבוק כי מה הוא יחשוב עלי...
אנונימית
באותו הנושא: