התחברות
הרשמה
גם לכם לפעמים יש ימים שאין לכם כח לראות אף אחד מהמשפחה ואתם עצובים ועצבניים בלי שום סיבה?:(
9 באפריל 2020, 16:17
מצב רוח
בכי
דיכאון
עצב
7 תשובות
ברור, לכולם
M
Millie :)
כן
א
אין לי שם תמודדו
לא..
B
Blue ocean
לא ממש
ת
תַּסְבִּיכִים
כן
ג
גןגציגל-
גיל ההתבגרות
ג
גןגציגל-
כןן
ס
סתם עוד ילדה ממורמרת
באותו הנושא:
מישהו/מישהי מהמשפחה שלי מרביץ/ה לי הרבה פעמים ואני בדיכאון
יש פה מישהו שאיבד חבר טוב או מישהו מהמשפחה אי פעם?
לפעמים אני חושבת שחוץ מהמשפחה שלי אף אחד לא יוכל לאהוב אותי.
גנבתם פעם כסף מהמשפחה? אם כן כמה ולמה..
אי פעם הגעתם למצב שמישהו מהמשפחה שלכם כל כך הרס לכם את החיים ש...
האם אי פעם יצא לכם לראות בגד ים יותר מזעזע מי זה?
האם שה הגיוני שלפעמים בא לי לברוח מהמשפחה שלי??
נגיד שהסטיפס שלכם הוא מהמספר פלאפון של אחד מהמשפחה הם יכולים לראות איכשהו משהו על המשתמש?
אם מישהי מהמשפחה שלי בבידוד ונפגשנו לפני כמה ימים מה זה אומר עליי?
ביום הולדת שלי כולם מתעלמים מזה שזה היום הולדת שלי חוץ מהמשפחה
התאהבתם פעם במישהו מהמשפחה שלכם?