7 תשובות
כן ברור:)
כן
כן, אבל התהליך יהיה הרבה יותר איטי, הייתי מציעה לך לשלב לפחות פעם ביום קצת אירובי, סקוואטים, כפיפות בטן, לעבוד על הגוף עצמו אם את מעוניינת להתחטב שזה יפה הרבה יותר על פני רק להרזות.
שואל השאלה:
אז אם אני אעשה נגיד 30 סקוואטים ביום והליכות 3 פעמים בשבוע, אני גם ארזה אבל בצורה יפה יותר?
אנונימית
יס
כן בדיוק , אבל מאוד חשוב שתקפידי