6 תשובות
2 בלילה
3 בלילה
הזריחה חד משמעית , יש בה מעין קסם כזה וזה מרגיש כאילו כל העולם ישן עדיין ורק אתה ומחלק העיתונים בחיים ויש שקט מרנין כזה ומעט רעש מהטבע ושל ציפורים וזה מרגיש כאילו אתה בתוך יקום אחר לכמה זמן
4:20
אנונימי
השעה של השקיעה. זה משתנה
אני כלכך מסכימה עם קריסטל
כיאלו באמת להיות ער בשעה של הזריחה זה נותן לך הרגשה של רוגע, רגע של שקט מכל העולם כשהוא ישן
כיאלו באמת להיות ער בשעה של הזריחה זה נותן לך הרגשה של רוגע, רגע של שקט מכל העולם כשהוא ישן
אנונימית
באותו הנושא: