5 תשובות
7 בבוקר (בצפר)
3 לפנות בוקר, אולי זה בגלל שמכנים את השעה הזאת "שעת הרוחות והשדים", אבל רק המחשבה של להסתובב בחוץ בשעה 3 בלילה מטרידה, לכי תדעי איזה אנשים מסתובבים בחוץ בשעות כאלה, בעיקר בערים ובשכונות שלא מומלץ בכלל.
עבריינים פדופילים אממ רוצחים?
0:00
באותו הנושא: