3 תשובות
לא זה בסדר לאכול מעל המותר לפעמים
זה לא מזעזע, אך בהחלט משמין ומלא שמן, אל תתבאסי, זה נפילה וזה קורה לכולם, תמשיכי עם הדיאטה כרגיל.
יזיק קצת, אבל מותר מדי פעם לחרוג, הכל בסדר
באותו הנושא: